{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 1 februari 2024

Bungelknuffels groot en klein

Bungelknuffels groot en klein


In de bibliotheek vond ik het haakboek Bungelknuffels groot en klein.


Dit is het tweede boekje van Monique Vos - Meulenbroek. Het eerste deel staat bij mij in de boekenkast, dat heet Bungelknuffels haken. Hier zie je ze allebei:


In dit tweede deel vind je meerdere versies per dier, soms zelfs complete gezinnen.


Achterop staat:
"Monique Vos heeft voor dit vrolijke boek nieuwe knuffels ontworpen met bungelende armen en bungelende benen: bungelknuffels dus! Elke knuffel heeft bovendien een kleintje. Zo is er een vader en dochter wasbeer, moeder en zoon aap, de hele familie neushoorn en nog veel meer. Kinderen zullen het heerlijk vinden om zo'n familie bungelknuffels in hun armen te sluiten."


Dit is de titelpagina in het boek, zo zie je al heel veel van de dieren die je in het boek vindt! De kangoeroe met kindje, zie linksonderaan, is het eerste ontwerp voor dit boekje. En toen kregen alle andere dieren ook kleintjes!
Het patroon van het kleine kikkertje kon je hier al op haar blog vinden, al is het in het boekje wel iets anders. Ik liet dinsdag nog zo'n kikkertje zien 🐸

Ik vind het inderdaad een heel vrolijk boekje met aantrekkelijke diertjes. Persoonlijk ben ik wel een fan van de kleintjes 🙂

Het boekje lijkt momenteel niet meer leverbaar. Leuk dat ik het nog bij de bibliotheek kan lenen!
En over de bibliotheek gesproken:
vanmiddag is er in Sneek weer Creatief Café, van 14.30 - 16.00 uur. Zie ik je daar?
Zie ook deze blog.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een leuk boekje ga je er wat uit maken.?? Ik zoek ook in de bieb. Daarna kan je altijd nog bedenken of je het wil aanschaffen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het eerste deel ook. Een leuk boekje. Ik denk dat ik eerst nog meer uit het eerste deel zou haken voordat ik nummer twee zou kopen. Weer bedankt voor de leuke review. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor zover ik het kon zien is dit boekje al niet meer leverbaar. Ik vind het fijn dat ik 'm zo van de bieb kan lenen. Wel heel leuk: de kleine bungeltjes als extra.

      Verwijderen