{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 20 februari 2024

Dinsdag - poppendag Voorjaarsvakantie!

Dinsdag - poppendag Voorjaarsvakantie!


Het is in onze regio voorjaarsvakantie. Daar merken wij op zich niet zoveel van. Toch vond ik dat wel een leuke aanleiding om m'n voorjaarspoppen met wat voorjaarsbloemen op de foto te zetten.


Suïsen wilde graag met narcissen op de foto, dit was de enige die, bijna, bloeide.
Hanako sprong op een mooi mosje in de vak met hyacinthen:


Hanako is trouwens een rozenpopje, niet echt een voorjaarspopje, maar zij draagt wel graag de "konijnen-oren-diadeem", die heel goed bij 't voorjaar past en bij Pasen 🐇🐰

Ik heb wat potjes met sneeuwklokjes gehaald, die mogen binnenkort de tuin in. Nu staan ze nog even op de tuintafel, daar wilden de dames ook wel even bij poseren.


En kijk dan, wat een mooie pol sneeuwklokjes hier al in de tuin te vinden is:


Suïsen en Hanako hebben ieder hun eigen label op de blog. Het zijn ontwerpen van Alexa van Amilishly Designs. Zij staat bovenaan in het lijstje met links dat je altijd vindt op mijn poppendagblogs. Vandaag een extra linkje. Alexa heeft de laatste tijd veel blogs geschreven met tips en trucs voor het maken van amigurumi. En die vind je nu makkelijk bij elkaar, namelijk hier.


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Ha, de mooie dames weten perfect in welke bloemenomgeving ze het liefst op de kiek gaan!
    Leuk gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De dames hebben mooie plekjes opgezocht voor de fotoshoot, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De sneeuwklokjes zijn prachtig, als ik pop zou zijn dan had ik daar ook voor gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt twee snoesjes Akkelien, en zo schattig hoe ze poseren
    tussen de voorjaars bloeiers.

    BeantwoordenVerwijderen