{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 27 februari 2024

Dinsdag - poppendag Wat het werd

Dinsdag - poppendag Wat het werd


Twee weken geleden vroeg ik me in deze blog af "Wordt dit wel wat?"
Vandaag laat ik zien wat het werd. Hier is de basis klaar:


Armen heb ik gebreid als i-cord over 3 steken met breinaald 2½, de benen met 5 steken en breinaalden 3. Over dit deel ben ik heel tevreden, dit ga ik zeker gebruiken als ik voor deze leuke dames een vriendinnetje ga maken.


Tja, wat zal ik ervan zeggen... Het huisje kreeg die armen en benen en ramen in de vorm van een gezicht 🤔


Het huisje/poppetje probeerde nog wel wat...


Maar ik vind het niet zo geslaagd. Niet om weg te geven.


Sorry huisje/poppetje, ik vind je niet geslaagd...


Een andere keer beter!

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Ik vind hem juist supergaaf! Zeker voor een jonge man, heel geslaagd. Wat vindt je zoon ervan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoon en ik waren het eens. Het lijkt meer op een heksje dan op een huisje :-D

      Verwijderen
  2. Ik vind hem wel leuk, maar de oogjes zijn niet zo sprekend, misschien toch met zwart garen proberen?
    Succes, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was een beetje twijfel: moet het een echt gezichtje worden, of doe ik "ramen" en zo in de vorm van een gezichtje? Maar ik vind dat het ook niet meer een huisje is.

      Verwijderen
  3. Oh, en ik vind hem heel leuk! Grappig en vooral ook authentiek...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geinig is ie, maar ik snap je. Hier al een tijdje geen poppen maar ik heb er wel weer zin in...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het echt super mooi, en leuk , ook de kleurencombinatie. Voor mij is het echt een huisje met karakter, één die op bewoners zit te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen