{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 23 februari 2024

Vriendelijke vrijdag en voorjaar!

Vriendelijke vrijdag en voorjaar!


De laatste vrijdag van de voorjaarsvakantie!
De herten zijn verhuisd, ik heb het hoekje in de hal veranderd. O, deer, dat werd wel weer eens tijd 😉

Hier is de nieuwe quote op het letterbord:


Spring is in the air! Verder zocht ik alle lentebollen, gebreide en gehaakte eieren en wat vogelhuisjes bij elkaar:


Ik zag dat de blog met het patroon van de snelle kipjes alweer een tijdje de meest bekeken blog is van dit moment. Er zijn meer mensen bezig met voorjaar en alles wat daarbij hoort!

Nog een leuke foto met allemaal kippen op een rij:


Spring is in the air, de lente zit in de lucht, heerlijk!


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Ja, we hebben allemaal zin in het voorjaar. Maar eigenlijk hoort het nog dik winter te zijn:)
    Wat een leuk hoekje heb je gemaakt in de hal.
    En oh..., die kippen... die had je niet moeten laten zien..., want nu...
    Eh, je snapt het wel denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat klopt natuurlijk, dat het eigenlijk nog winter zou moeten zijn. En in de praktijk is het ook juist nog vaak herfstweer.... Vandaag is 't tot nog toe gelukkig heerlijk voorjaarsachtig :-)

      Verwijderen
  2. Die kipjes op een rij, echt super leuk, het werkt echt op mijn lachspieren Akkelien, heerlijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen