{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 7 februari 2024

Haak je eigen label

Haak je eigen label


Bloggen, dat vind ik super leuk. Op deze blog schrijf ik al ruim 10 jaar en ik heb ook een tijd blogs gemaakt voor Breiclub.nl. Ze zijn gestopt met het plaatsen van nieuwe blogs. Jammer, maar helaas! Wat ze wel doen is in nieuwsbrieven af en toe toepasselijke blogs delen. En zo kwam vorige week een blog van mij voorbij. Daarin beschreef ik hoe je labels kunt haken of breien. Hier zijn mijn voorbeelden:


Ik was juist bezig voor de handwerkavond, die gisteravond was. Daar had ik al een leuk idee voor, daarover later meer.
Omdat deze labels ook goed bruikbaar zijn voor Valentijnsdag, voegde ik het haakpatroontje toe aan het pakketje. En aan de pakketjes maakte ik piepkleine labeltjes:


Zoals je ziet borduurde ik er kleine hartjes op.
Voor deze kleine labeltjes haakte ik 6 lossen en daarop 5 vasten, een paar toeren lang. In deze blog vind je de beschrijving van de grotere labels, je kunt er heerlijk mee variëren. En zo maak je een cadeautje extra persoonlijk/feestelijk/bijzonder!


Meer inspiratie vind je onder het label "label".
Het label "Valentijn" levert misschien ook nog een leuk idee op.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Ah, wat een snoepjes deze kleine labeltjes, heel leuk aan het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze toch deze labels, en echt funny die mini labeltjes. Weel echt een priegeltje om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, ik ben momenteel van de kleine haakwerkjes... en dus passen deze labeltjes daar ook goed bij. Handig als je er aan paar hebt liggen, want ze staan erg leuk aan een cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen