{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 6 februari 2024

Dinsdag - poppendag Knuffels van het Creatief Café

Dinsdag - poppendag Knuffels van het Creatief Café


Afgelopen donderdag was ik weer in het Creatief Café, in de bibliotheek in Sneek. Meestal schrijf ik een blog voor de maandag vlak voor het volgende Creatief Café. Nu deel ik vast wat op dinsdag - poppendag. Want, o, wat waren er weer leuke knuffels te zien! Die verdienen een plekje op de dinsdag! Kijk maar mee:


Dit leuke popje is gehaakt door Agnes. Zij haakt nog maar kort, en kijk nou wat een resultaat! Het is een pakketje van de Action en best compleet, inclusief de oogjes. Het jurkje was eerst wat kort, maar daar heeft ze een randje aan toegevoegd. Heel leuk gedaan, ook met dat roze randje erop!

In deze blog had ik de muis al laten zien die Ineke gehaakt had. De muis heeft nu een prachtige jurk gekregen:


Ineke was donderdag bezig met een krokodil. Ik ben benieuwd hoe die wordt!

En dan deze prachtige kat:


Gehaakt door Yke. Diep respect, zo mooi gemaakt! En dan nog wel in het zwart, daar waag ik me echt niet meer aan. Echt een prachtige kat, en dat groene halsbandje maakt het helemaal perfect.


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Zo, deze haakcreaties mogen er wezen! Ik vond het popje al even leuk als het muisje, maar toen zag ik de zwarte kat en tja... dan weet je het wel hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja,dat zwarte katje is werkelijk ‘n schatje!!!
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn erg mooi allemaal maar de zwarte kat is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stuk voor stuk prachtige exemplaren. En die zwarte kat
    heeft gewoon een heel mooie uitdrukking is z'n kopje.
    Waarschijnlijk door die lieve ogen die naar de hemel kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke knuffels, ze zijn allemaal leuk, maar de kat is een beauty, goed gekozen het groene bandje en de groene ogen. Leuk om zo inspiratie op te doen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen