{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 13 februari 2024

Dinsdag - poppendag Wordt dit wel wat?

Dinsdag - poppendag Wordt dit wel wat?


Dinsdag is al heel lang poppendag bij mij op de blog. Het begon met veel zelfgemaakte poppen en knuffels. Ik word al jaren geholpen door Maria die heel veel poppennieuws aanlevert. Af en toe maak ik zelf ook nog wel wat leuks natuurlijk. Toch is het best wel eens moeilijk om steeds weer wat nieuws te vinden. Vandaag deel ik iets van een experiment.

Zo zou ik een huisje maken voor een vriend van zoon die sinds enige tijd op zichzelf woont.


Omdat de lievelingskleur van die vriend paars is, begon ik met een paars dak. Hieronder heb ik ook al de steken vast geregen voor de "muren".


Volgens zoon kon ik daar wel beentjes en armpjes aan toevoegen. Dan zou het op een poppendagblog kunnen.

Daar dacht ik over na en ik tekende wat uit.


Op het moment van schrijven is dit hoever ik ben:



Wordt dit wel wat? Dat is nog even afwachten. Misschien volgende week meer!

Hoe ik zo;n huisje brei, dat heb ik in deze blog beschreven.


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. O jawel hoor..., dit wordt wel wat! In mijn verbeelding zie ik een schattig huisje met armen; want nu moet vriend zelf de handen uit de mouwen gaan steken!
    Oeps, dan zou je dus ook mouwen moeten maken...
    We gaan het vast volgende week zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik heb alle vertrouwen in je huizenbouw! Veel plezier bij het verder uitproberen 👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zie er ook wel een huisje van komen Akkelien lekker doorbreien :)) En jij bent expert op dat gebied !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt een prachtig huisje, met of zonder armpjes en beentjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh maar dat gaat heel leuk worden Akkelien, mooi al die kleurtjes paars/lila. Ben benieuwd hoe je de armen en beentjes vorm gaat geven.

    BeantwoordenVerwijderen