{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 16 februari 2024

Vriendelijke vrijdag en mittens met een rood vogeltje

Vriendelijke vrijdag en mittens met een rood vogeltje


Toen ik met m'n jaaroverzicht van 2023 bezig was, viel me al op dat ik enkele mittens miste 🤔

Ik was de blog aan 't schrijven over m'n laatst gebreide paar (deze) en keek op de link "mittens" en kwam tot de ontdekking dat 1 paar zelfs de blog nog niet gehaald heeft! Ze mogen zeker gezien worden, dus vandaag is de dag! Een mooi onderwerp voor vriendelijke vrijdag 🍀


Ik maakte deze mittens in vrij korte tijd, omdat ik er ineens achter kwam dat Stella een bijzondere leeftijd bereikte. Ik had ze 3 dagen voor haar verjaardag af. En dat was ook weer vrij kort voor onze vakantie. In die tijd had ik al heel veel blogs "vooruit geschreven". Ik denk dat daarin de verklaring ligt, dat deze mittens nog niet in een blog gekomen zijn.


Je ziet het, ook hier een links/rechts-accent: oranje voor rechts, blauw voor links.


Stella heeft iets met roodborstjes en is dol op vogeltjes, daarom heb ik rode vogeltjes ingebreid. 


Deze mittens zijn gebreid met Scheepjes Metropolis. Heerlijke zachte wol met merinowol.


Ik had nog snel een kaart besteld bij Strandwachters.nl:


Het kwam precies op tijd aan:


Je snapt het: dit is ook weer met liefde en aandacht door mij gebreid 💗


Zo, ze staan in de blog!

Aanstaande zondag is er ook een blog!


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Ongelooflijk prachtig handwerk
    ❤️🧡💙. Wederom een mooi cadeau vol liefde!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze prachtig!
    Groetjes, Flora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig en ik val natuurlijk op de vogeltjes. Een waar kunstwerk Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Akkelien! De vogeltjes zijn mooi duidelijk geworden, leuk dat ze gespiegeld zijn. De kleuraccenten bij duim heb je goed bedacht.
    Soms maken we zo veel dat we vergeten erover te bloggen, maar gelukkig kan dat altijd later nog😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bijna vergeten, maar toch niet... En wat een mooi cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kunt wel zien dat dit weer met liefde en aandacht gemaakt is. Dat zijn toch de allerleukste cadeautjes. Zo leuk ook met die vogeltjes. Én lekker warm voor koude dagen. Groet, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Akkelien, mooie mittens en wat een vrolijke kleurtjes. Heb je hier ook een patroontje van want ik vind het leuk om ze ook te maken. Groetjes Hella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Hella, het is de vraag of je dit leest, maar ik weet niet hoe ik je kan bereiken. Ik heb gekeken hoe mijn patroon eruit ziet. Dat is heel onvolledig, meer een proefversie. Volgens mij is het zo niet echt leesbaar voor een ander.

      Verwijderen
  8. O wauw, wat heb je die weer prachtig gemaakt! Stella heeft nu ware kunstwerkjes aan haar handen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gemaakt een leuk persoonlijk cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen