{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 29 december 2023

2023 Een jaaroverzicht op vriendelijke vrijdag

2023 Een jaaroverzicht op vriendelijke vrijdag


De laatste vrijdag van 2023, tijd voor een jaaroverzicht.

Iedere maand maak ik, vooral voor Instagram, een maandoverzicht. Ik verzamel dan 8 (of 9) foto's van die maand en maak er, vaak met m'n logo er nog bij, een collage van.

Dit jaar plaats ik ze allemaal in deze blog, zo is er een mooi jaaroverzicht.


In de eerste vier maanden steeds een paar sokken en toen gebruikte ik ook nog wel eens scrabble-letters bij de foto's. Schiermonnikoog is duidelijk aanwezig en ook Valentijnsdag, Pasen en Koningsdag zie ik in de overzichten.


Ook in deze maanden altijd sokken, verder zie ik Maxima, kikkers en vogeltjes, een paar Friese mittens en het begin van Odin. Ook wat granny's en ik weet inmiddels dat dit project dit jaar niet meer afkomt. Dat schuift door! Misschien naar volgend jaar 🙂


In oktober maakte ik Odin af tijdens onze vakantie in Schotland. In oktober heb ik geen sokken in 't maandoverzicht geplaatst, maar in november wel 3 paar. Ik zie nog een paar mittens, maar heb er meer gebreid dit jaar. Apart dat die de maandoverzichten niet gehaald hebben! Dierendag is goed vertegenwoordigd en ook Wereld Alzeheimerdag zie ik terug. In september begon "Recept van de Maand" en meestal heb ik de foto van 't recept ook in het maandoverzicht geplaatst. In december zeker: gehaktballen kunnen ook een soort van kerstballen zijn, toch! Ik heb dit jaar 2 gebreide kerstballen gemaakt, voor Thure en voor Novi. En ook hier granny's: de vlaggetjes in zeer uiteenlopende vormen voor de Dorcasslinger, dat was een terugkomend onderwerp in de laatste anderhalve maand. 
En ook in december nog een beetje Schotland, door onze kerstkaart met de geiten 🐐🐐🐐

Het zit er bijna op, 2023, op naar een nieuw jaar!


Op deze laatste vrijdag van 2023 wens ik je graag een vriendelijke dag,
een heerlijk weekend  en een fijne jaarwisseling 🎇🎇🎇🎇🎇

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een goed overzicht.
    Dan zie je dat je heel veel heb gemaakt dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee wat een mooi overzicht en wat heb je in een jaar veel gedaan. Leuk om dit te bewaren
    Ik wens jullie een fijne jaarwisseling toe en een heel liefdevol nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk Akkelien, je hebt er prachtige collage's van gemaakt en ondanks de kleine vakjes ziet heter heel duidelijk en overzichtelijk uit. Wens je een mooie jaarwisseling en veel creativiteit in het nieuwe jaar 2024!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was weer een productief jaar voor je, heel indrukwekkend zo'n overzicht! En dan te bedenken dat nog niet alles er op staat... een goed uiteinde, mooi begin en fantastisch jaar gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen