{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 14 december 2023

Mijn Dorcas-CAL-slinger (2)

Mijn Dorcas-CAL-slinger (2)


In november vertelde hier ik al iets over de CAL van Dorcas.
Deze maand haak ik alle vlaggetjes en laat ik iedere week zien hoever ik ben. Vorige week kon je zien dat ik met het derde vlaggetje begonnen was.


Hier is vlaggetje nummer 3:


Dit vind ik een erg leuk vlaggetje, en ik had er al een paar gehaakt met ander garen, dat liet ik hier zien.

Hier is het vierde vlaggetje:


Elk vlaggetje is totaal anders van vorm. Heel benieuwd naar de complete slinger! Het zijn allemaal hele leuke patroontjes om te haken.


Ik haak deze slinger van katoen, een bol ongebleekte katoen van Durable die ik vond bij Dorcas. Extra leuk, vind ik dat. Het is wat dunner garen, ik haak met haaknaald 2½.

Hier vind je de informatie van het Dorcas Handwerkatelier.
Doe jij ook mee aan deze CAL?


Fijne dag 🎄🎄🎄

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb met haaknaald 3 gehaakt. Volgens mij had ik ergens gelezen dat ze graag 2,5 of 3 wilden...
    Dat driehoekje vond ik ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen