{ 'anonymize_ip': true }

maandag 4 december 2023

Creatief Café, 16 november 2023

Creatief Café, 16 november 2023


Elke eerste en derde donderdag van de maand is er een Creatief Café in de bibliotheek in Sneek. Aanstaande donderdag is de eerste keer van december en meestal vertel ik in de blog op de maandag vooraf iets over de vorige keer.

Nu had ik hier en hier al iets verteld. Dus het werk van Henne hebben jullie al gezien.


De foto's hierboven zijn van truien en vesten. De bovenste twee van Froukje en Ineke, linksonder is van Bea en rechtsonder is van Wilke. Wilke is bezig met een combinatie van Tunisch haakwerk en breiwerk.

Het leeuwtje hieronder is van Anneke. Yke haakt die leuke aap.


Tara was een bal aan het breien, zei ze. Ik zag op haar Facebookpagina  dat het gelukt was 🙂

Feya was bezig met proeflapjes voor een babydekentje, Loes haakte sterren.


Anneke (er waren deze middag 2 Annekes) had weer hele leuke sokken op haar sokkenwonder en ik had m'n "socktoberparty"-sok mee. En maakte er een foto van 😉 Ik ben niet erg opgeschoten, alles wat ik breide, moest ik weer uithalen! Ik moet nogal opletten bij dat patroon! Nog steeds nog lang niet klaar! Ach, het wordt vanzelf weer oktober!
Ik weet nog niet wat ik donderdag meeneem 🤔

Op 7 december is het eerstvolgende Creatief Café in de bibliotheek in Sneek, we zijn er van 14.30 - 16.00 uur. Je bent van harte welkom! Neem je eigen handwerk mee, koffie en thee voor eigen rekening (voor een sympathieke prijs).


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Altijd weer leuk om te zien wat er wordt gemaakt en soms doe je ook weer inspiratie op. Die bal staat ook nog op mijn 'ooit' lijstje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal dat een gezellig breimiddag zijn en wat een leuke creaties zie ik voorbij komen.Helaas is breien voor mij verleden tijd😒
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zó leuk dat jullie allemaal met iets verschillends bezig zijn. Veel plezier donderdagmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen