{ 'anonymize_ip': true }

maandag 20 november 2023

Tip met glitters

Tip met glitters


Afgelopen donderdag was er Creatief Café in Sneek. 
Het was heel gezellig en ik kreeg daar een tip die ik direct met jullie deel.

Henne was sterren aan 't haken met heel leuk garen:


Bakkerstouw, van de Action! 89 cent per klos en er zit 120 meter op! Het haakt prima, zei ze. Dus ik ben al even wezen kijken 🙂
Het is te verkrijgen in deze variaties:


Zelf ben ik geen fan van zwart, de andere drie vind ik geweldig, dus ik nam er van elk 2 mee:


Helemaal blij mee! Zo gaat dat, als je samen aan het handwerken bent: je brengt elkaar op ideeën, je inspireert elkaar.


Een uitgebreider verslag over het Creatief Café volgt nog! De eerstvolgende keer is op 7 december, van 14.30 - 16.00 uur.

Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Ik ontdekte dat touw enige tijd geleden en heb er al vele sterren van gehaakt. Wit en zwart. Helaas iwas het laatst uitverkocht bij onze action.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kon het eerst niet vinden en vreesde ook dat het uitverkocht was, maar gelukkig ontdekte ik het toch :-)

      Verwijderen
  2. Heerlijk haakgaren voor de kerst. Ga je ook sterren haken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de tip, hopelijk hebben ze het hier nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad leuk om samen te handwerken en elkaar te inspireren, fijn dat de Action bij jullie in de buurt het touw nog had. Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker leuk om samen te handwerken en zo doe je gelijk weer inspiratie op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuk om prachtige kersthangers van te maken,
    ze glitteren je tegemoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super idee! Daar zou ik zelf niet opkomen...

    BeantwoordenVerwijderen