{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 28 november 2023

Dinsdag - poppendag Sam en Julia

Dinsdag - poppendag Sam en Julia


Vorige week was ik bij Lydia. Ze had me al verteld dat ze muizen aan 't haken was en dat ik nodig moest komen kijken.

Ze stelde me voor aan Sam:


en Julia:


De patronen staan in dit boekje:


"Haken met Sam en Julia" en dat zijn Sam en Julia van het Muizenhuis. Het muizenhuis is een creatie van Karina Schaapman en er zijn diverse boeken van. Nu ook een haakboek. Hieraan heeft Kimberley Zwaans meegewerkt.


De tekst achterop:
"Haak de mooiste muizenhuis-items voor de kinderkamer.

Met dit prachtige haakboek maak je de beroemde beste vrienden Sam en Julia zowel op poppenhuis- als op knuffelformaat, én de leukste accessoires voor de kinderkamer. Haak zelf speelgoed zoals de muizenkoffer (om Sam en Julia mee op reis te nemen), de luchtballon, de speelballen en de schommel en maak de kinderkamer extra knus met de muizenmand, het muizenkussen en de muizenslinger. Door de projecten voor beginners en gevorderden, aangekleed met prachtige sfeerbeelden uit de succesvolle boekenserie, is dit boek een must-have voor elke haakliefhebber en fan van het Muizenhuis."


Ik heb het boek even bekeken en het ziet er erg leuk uit.

Voor als je het op je verlanglijstje wilt zetten:
De prijs is € 19,95. 
ISBN: 9 789021 041100

Sam en Julia komen volgende week nog even langs!


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Wat heeft Lydia dat mooi gedaan! Als ik het boek zo zie, heeft ze voorlopig nog genoeg leuks te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk muizenstel heeft Lydia gehaakt, en ik denk dat de twee mini muisjes t.z.t ook een keer verschijnen. Lijkt me een enig boekje met leuke patronen.

    BeantwoordenVerwijderen