{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 24 november 2023

Vriendelijke vrijdag en de handwerkavond

Vriendelijke vrijdag en de handwerkavond


Het was ruim drie en een half jaar geleden dat we voor het laatst een freubelavond hadden, in maart 2020. Ik las het hier terug, het was vlak voordat het hele gedoe rond corona begon. En nu, eindelijk, hadden we een nieuwe afspraak, op 14 november jl. Ons groepje is wat uitgedund, we waren met z'n vieren. Uiteraard had ik wat voorbereid:


Het ging over sterren, zoals je ziet. En ik had voor alle drie de dames nog een echt De Breimeisjes-steekmarkeerder 🙂


De tafel was verder goed gevuld met allerlei garens, we dronken thee, er was amandelstaaf en er stonden pepernoten op tafel, En we hebben gekletst. En geen steek gehaakt 😁


Zoveel om bij te praten! Voor we er erg in hadden was het zelfs al half elf, terwijl we altijd om half tien stopten. We hadden het nodig! De volgende afspraak is gemaakt. Misschien worden er dan wel sterren gehaakt.


Speciaal voor die avond had ik m'n 7-puntige ster verbeterd (zie ook deze blog) en ik maakte de dames attent op de Slinger-CAL van Dorcas, waarin je ook een vlaggetje in de vorm van een ster vindt. Over die CAL vind je meer informatie in deze blog.

Het was een fantastische avond en ik kijk er met veel plezier op terug. En ik kijk al weer uit naar de volgende keer!

Het patroon van mijn 7-puntige ster deel ik zeer binnenkort.


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat er heel veel bij te praten viel nadat jullie elkaar zolang niet gesproken hadden. ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat was zeker lang geleden! Maar dat jullie nu helemaal niet gehaakt hebben... dan moet er idd maar snel een vervolg komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je elkaar zo lang niet gezien hebt dan valt er een boel bij te praten en is het logisch dat er niet veel gehaakt wordt. Op de foto's ziet het er gezellig uit en die mooie sterren komen vast de volgende keer aan bod. Groet, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen