{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 25 maart 2020

Freubelavond

Freubelavond


Begin maart was er weer een workshopavond met de Breimeisjes. Deze keer was het bij Lydia en dat kwam mij zeer goed uit. Het was precies twee weken na mijn operatie, ik werd opgehaald door Willemien en had lekker niks hoeven voorbereiden 😊

Het werd een echte freubelavond, kijk eens wat er allemaal klaar stond toen we kwamen:


Er was dus van alles te doen, diverse kleurmogelijkheden, borduren, kleine diamond painting projectjes, krimpfolie, kaarten maken.

Lydia had leuke kleurplaten in een stofachtige achtergrond, dat zijn die twee met zwarte achtergrond. Linksonder zie je boekenleggers om te kleuren en rechtsboven een leuke plaat met tekst en motieven.


Hier zie je twee borduurwerkjes op karton, waarvan die ene rechtsonder al helemaal verwerkt is in een mooie kaart. Rechtsboven is de vlinder die ik maakte met diamond painting. Ik had het nog nooit eerder gedaan, dus greep m'n kans. Leuk om te doen voor een keertje, maar ik geloof niet dat ik er een hobby bij heb. Wel extra leuk: ze had ook een magneet-vel, daar mocht ik het opplakken en nu heb ik een hele leuke magneet op m'n koelkast.
Linksonder is mijn andere projectje, een lamaatje van krimpfolie. De gestippelde vorm onder het lamaatje is de originele maat! Je kleurt het met potlood en na het krimpen ben je verrast door de mooie kleuren!



Ook voor koffie/thee en lekkers was gezorgd:


Het was een topavond, zo gezellig!
We hebben direct een nieuwe datum afgesproken, maar... gaat die door? Ik denk dat we het nog maar even moeten uitstellen.
Ondertussen blijf ik doorgaan met bloggen en zo probeer ik wat ideetjes te delen! Samen maken we er het beste van!


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat je daar nog naar toe kon gaan! Het ziet er zo gezellig uit, en wat een veelzijdigheid...
    Gelukkig kunnen we online nog zoveel doen, dat was vroeger wel anders. Ik ben daar zò dankbaar voor!
    Fijne dag, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gezellig zo'n avondje, dat ging nog net voordat we verplicht moeten thuiszitten. Het ziet er leuk uit, voor elk wat wils

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een aanlokkelijke tafel, het was vast heerlijk om aan te schuiven.
    Diamond painting is ook niet mijn 'ding', maar je lamaatje van krimpfolie vind ik schitterend!
    Ja de volgende samenkomst is onzeker, maar jullie gaan de eerstvolgende keer samen vast dubbel en dwars genieten van elkaars gezelschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was vast een zeer geslaagde avond, superleuk!
    Jammer dat het nu even niet kan,maar de mogelijkheid komt wel weer, als we allemaal maar volhouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat was dit een geslaagde knutselavond! Zoveel variatie om te doen, geweldig! Diamond painting heb ik ook leuk gevonden, maar het begint al te minderen en met krimpfolie heb ik nog nooit gewerkt, lijkt me leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gezellig uit. Leuk om zo diverse dingen te kunnen proberen. Ik hoop dat jullie volgende avond door kan gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig zo'n knutselavond met elkaar met allerlei verschillende technieken, het ziet er zo gezellig uit.
    En wat je gemaakt hebt ziet er ook leuk uit.
    Op dit tijdstip van schrijven, bijna middernacht heb ik altijd trek, En als ik dan dat lekkers zie, mmmmmmm
    Het was een super geslaagde avond, dat kan niet anders.....

    BeantwoordenVerwijderen