{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 31 maart 2020

Dinsdag - poppendag Hoe zit het met het koffertje?

Dinsdag - poppendag Een bedje in een koffertje


Vorige week liet ik zien dat ik een kussen had gehaakt, dat paste bij de grannysquare.
De kleuren passen ook heel leuk in het koffertje:



Tiny 't Schaapje vindt het ook heel leuk: 



"Kijk! Ik kan er ook heel lekker in zitten, met het kussen achter m'n rug!


En als 't koud is, doe ik lekker het dekentje over me heen."



En het is een heel fijn bedje, kijk maar:



Slaap lekker, Tiny!



Dan ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Blauw en zo,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Pas goed op jezelf en op je naasten! Samen maken we er het beste van 🍀
Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk, past perfect in het koffertje.
    Fijne groetjes Sofie en zorg goed voor mekaar x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Tiny, dat heb jij heel erg slim bekeken! Maar ik geloof dat er nu opeens een heleboel popjes om mij heen staan die roepen 'dat wil ik ook wel!'.....
    En ja, ik kan ze eigenlijk geen ongelijk geven, want dat is tè leuk! Jij boft maar Tiny...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijk bedje voor Tiny,en een prachtig dekentje ze kan zo mee op reis.Schattig schaapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat lief! Dat heeft Tiny goed bekeken zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een reiskoffertje voor Tiny. Zitten er ook wieltjes onder, dan kan ze kamperen. Hoe dan ook, het is een schattig koffertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schattig dus het koffertje heeft een bewoner

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat schattig is dit toch, die kleine Tini is
    helemaal blij met dit heerlijke kussentje en dekentje.
    Enig Akkelien......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schattig! Ik ben dol op dit soort dingen. Wordt het koffertje nog verder uitgebreid?
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen