{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 24 maart 2020

Dinsdag - poppendag Eindelijk weer nieuws van "Project koffertje"!

Dinsdag - poppendag Eindelijk weer nieuws van "Project koffertje"!


Eindelijk is er weer eens wat te vertellen over het "Project koffertje". Weet je nog waar dat over ging? Alle berichten daarover vind je terug onder het label "Project koffertje". In de laatste afleveringen kun je zien dat er een nieuw koffertje was gevonden en dat het matrasje klaar was.
Ik had ook al een leuk dekentje, precies volgens het patroon uit het boekje, maar dat vond ik net wat te klein voor dit nieuwe koffertje en dat is ook het geval met het bijbehorende kussen. Dus....


... had ik weer een nieuw haakprojectje 😉


Ik heb een nieuw kussen gehaakt.


Ik haakte het in één keer, rond, steeds 1 toer vasten per kleur. Gevuld met fiberfill en daarna dicht gehaakt.


Met dezelfde kleuren als het dekentje. Deze granny heb ik vorig jaar gehaakt voor Grannysquare Day 2019, zie deze blog.


Volgende week meer over Project koffertje!

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Blauw en zo,
Corina
- Elizabeth,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Fijne dag!




Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

11 opmerkingen:

  1. Hihihi, je zou er slaap van krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze combineren mooi met elkaar! Heerlijk hoor die 'kleine' klusjes (dan is het ook niet zo erg als het een keer opnieuw moet ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig....... ik heb ook een koffertje zal ik daar ook maar eens een project van maken. kan nog wel bij de stapel to do op :)))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, zo'n vlug klaar setje!
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n koffertjes project, elke keer iets maken :)
    Mooie vrolijke kleuren
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik ben benieuwd hoe dit dan in het koffertje gaat passen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige kleurtjes zo bij elkaar Akkelien, het is heel leuk geworden voor het "Project Koffertje"

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En nu ben ik natuurlijk heel benieuwd hoe het allemaal in het koffertje eruit ziet... Maar geduld is een schone zaak en ik wacht rustig af. Maar dit ziet er in elk geval al heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Top hoor, dekentje met bijpassend kussen!! Mooi mooi, maar ook ik ben nu benieuwd hoe het allemaal verder er zal uitzien met dat koffertje.

    BeantwoordenVerwijderen