{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 6 maart 2020

Crea 5220 STREPEN

Crea 5220 STREPEN

Het woord van de week is STREPEN en daardoor denk ik aan schaduwbreien. Dat is een favoriete techniek van mij, waarbij je strepen breit van twee kleuren, steeds 2 toeren van iedere kleur. Door ook nog recht en averecht op de goede plaatsen te gebruiken, kan je dan toch iets anders zien dan die strepen. Zo bijzonder, zo leuk en zo verrassend!

Deze pijlen maakte ik voor het tijdschrift HobbyHandig:


Kijk hier voor meer informatie 

Dit dekentje heb ik ontworpen voor Breiclub.nl. Ik vind 't zelf nog steeds een van m'n leukste ontwerpen.


Kijk hier voor meer informatie

Deze sjaal maakte ik voor Friesland Post. Hierdoor kreeg ik het idee om meer dan twee kleuren te gebruiken. Ik heb voor mezelf uiteindelijk een colsjaal gemaakt met dit patroon.


Kijk hier voor meer informatie
En dit is een kussen geworden, ook voor Breiclub.nl. Ja, die vind ik zelf ook heel goed gelukt 💗

Kijk hier voor meer informatie

Even dit ter informatie: de meeste van deze patronen kun je ook kopen, ze staan al in mijn winkeltje. Ook als je belangstelling hebt voor een ander patroon van mij, mag je me gerust mailen.

Ik ben heel benieuwd naar waar anderen aan dachten bij het woord van de week. Kijk je mee?
Hier is mijn lijstje met linkjes:

 - Busy Bessy
 Marjan Maakt
 - Juffrouw Ooievaar
Marjan ( van Marjan Maakt) en Elizabeth (van Busy Bessy) hebben voor 2020 samen een nieuwe lijst gemaakt, voor Crea 5220.
Je kunt hier bij Marjan en hier bij Elizabeth alles lezen. Het volgende woord is BOEKBLADZIJDE. Ik ben ook benieuwd wat ik daarmee ga doen 😉



Fijne dag en een heel fijn weekend. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

13 opmerkingen:

  1. Hihi, óf je hebt een grapje gemaakt óf er staat een typefoutje in je blogje:
    'De meeste problemen kun je ook kopen'. Problemen?? hihihi.
    Het schaduwbreien past perfect bij het woord van deze week. Het past ook helemaal bij jou. Als ik het ergens anders tegenkom, denk ik altijd even aan je ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat veel strepen, de pijlen vind ik erg mooi en knap dat je zoveel (met strepen) hebt ontworpen.
    Nog bedankt voor je lieve reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een Prachtige dingen heb je toch ontworpen,
    en gemaakt, en inderdaad allemaal zeer geschikt
    voor het woord "strepen"

    Heel fijn weekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die strepen van jou mogen er zijn. Ik denk dat ik deze techniek ook nog eens ga proberen echt heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt al veel ontworpen!
    Komt goed uit dat er veel strepen bij zitten nu het woord strepen is, ha ha :)
    Succes met je herstel, Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige techniek en ik weet nog dat ik een hele poos geleden al het voor 't eerst bij jou zag op de blog. En nu heb ik het nog nooit een keertje uitgeprobeerd, erg hè..
    Ja, dat dekentje is heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het staat er gestreept op en ze zijn allemaal mooi! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik het zo lees is het eigenlijk helemaal niet moeilijk, maar het ziet er zo ingewikkeld uit!
    Deze streepjes zijn in ieder geval voor mij wel enorm aan jou verbonden: zie ik zo'n patroon, denk ik meteen aan jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het blijft leuk dat verrassingseffect met dat wissel breien. En zo staat het woord strepen er bij jou ook weer mooi op.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How many beautiful jobs! Very particular and,I think it is difficult to make, the scarf with hearts!
    Hugs,
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen