{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 26 maart 2020

Liefs per post

Liefs per post


Vorige week al kreeg ik een berichtje van Nathalie van By Nathy, zij had iets heel liefs bedacht: klavertjes vier haken en die op een kaartje bevestigen. De kaartjes worden dan bezorgd bij zorginstellingen in Sneek, waar alle bewoners dan zo'n kaartje krijgen 🍀

Ik kwam ook dit lieve idee tegen, een kus in de brievenbus.
En dan deze lieve beschermengelen van Annemarie!

Zelf speelde ik ook al met zo'n soort ideetje. Ik doe het op wat kleinere schaal.

Ik vond nog een aantal gehaakte hartjes, die lagen er al een paar jaar.


De meesten zaten zelfs al/nog ingepakt.


In mijn kaartendoos zocht ik naar wat leuke kaartjes en ik vouwde er hartjes bij:


Deze hartjes kun je als bladwijzer gebruiken, je kunt ze om een hoekje van de bladzijde schuiven:


Ik wilde ze zo om de kaartjes schuiven, maar dan pasten ze niet in de enveloppe 😉

Dit vouwwerkje had ik al eens eerder gemaakt, ik vond de werkwijze toen hier.

Mijn eerste kleine stapeltje post heb ik gisteren in de brievenbus gedaan, hopelijk komt het vandaag aan. Ik ga vast binnenkort nog wat sturen, ik weet nog wel wat mensen die vast blij zullen worden van onverwachte echte post. Bij gebrek aan live contacten brengt het vast wat afleiding ❤️🧡💛💚💙💜

Heb jij ook een leuk ideetje om mee te sturen om mensen te laten weten dat je aan ze denkt?


Pas goed op jezelf en op je naasten. Samen maken we er het beste van 🍀
Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee!
    Ik ben kaartjes aan het kleuren om te versturen naar het verzorgingshuis van mijn schoonvader en het verzorgingshuis waar mijn schoonzus werkt. Gaat alleen niet zo snel...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij pakt het grootschalig aan! Misschien kun je het samen doen? Met anderen in je buurt of zo?

      Verwijderen
  2. Zo lief van je, dat wordt zeker gewaardeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige hartjes. Jij hebt altijd zulke leuke patroontjes! Dat is met recht liefs per post versturen. Ik heb ook al een paar beschermengeltjes verstuurd. Kleine moeite in deze rare tijd en vaak zijn mensen blij met een berichtje per post.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och ja, die schattige engeltjes van jou, ik heb nu alsnog een linkje toegevoegd!

      Verwijderen