Kleurrijk: fiets en boek
Een tijdje terug liet ik hier al eens zien dat Christine hele leuke vlaggetjes aan het haken was. Een restjes-project vertelde ze. Kort geleden zag ik het eindresultaat op facebook:
Zo ontzettend leuk! Ik vroeg of ik het op de blog mocht laten zien en ze stuurde me ook nog wat losse foto's:
Wat grappig is: de vlaggetjes die ze toen liet zien bij de handwerkavond zitten er uiteindelijk niet bij! Die matchten niet met de rest.
Het patroon dat ze gebruikte vind je hier en heet Retts Flower Bunting. In 't Engels, wel met veel foto's. Super leuk resultaat!
Daar word je toch helemaal happy van, zo'n vrolijke fiets!
En waar ik zelf happy mee ben, is mijn "nieuwe" boek:
De kunst van het breien, geschreven door Jane Brocket. Ik had het eerst van de bibliotheek geleend en had er al eens in zitten kijken, lezen, bladeren. Echt heel leuk!
Met kleur 😊
En ook een beetje haken, zoals je op diezelfde foto ziet.
Ik moest het inleveren, was zelfs al ruim een week te laat. Gelukkig heb ik zo'n fijn abonnement dat ze dan niet boos worden en dat ik geen boete hoef te betalen. Maar ik wilde 't niet terug brengen, ik wilde 't hebben! Dus zocht ik online en bestelde het, in België.
En nu heb ik het zelf en ben er helemaal blij mee! Ik ga er vast eens wat uit maken, maar eerst ga ik het heerlijk lezen, want het is ook nog eens leuk geschreven. Vast en zeker goed voor happy momentjes!
Het is vrijdag en ik wens jullie allemaal graag een heel fijn weekend. Denken jullie ook aan de happy momentjes?




































