{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 11 januari 2018

Donderdag - dekendag met een granny per week en zo

Donderdag - dekendag met een granny per week en zo


Vorige week schreef ik over een nieuw project, mijn halfjaarproject. Toen ik de blog schreef dacht ik nog dat ik meer dan een granny per week nodig had, maar ik had me verrekend 😀
Gelukkig, ik kan over op een andere hashtag, want ik ga het gewoon redden met #eengrannyperweek! En hier is nummer 2:


Dit project past ook goed bij het m'n thema opgeruimd, want ik gebruik acryl uit mijn eigen voorraad:


Dit is slechts een deel, dus ruim voldoende voor deze eengrannyperweek-deken!

Ik haak ze in de laatste toer direct aan elkaar en nu heb ik al dit:


Dit is uiteraard voor De Grootste Deken van de Wereld en ondertussen probeer ik ook te werken aan mijn andere deken voor dit doel, die  ik haak met de corner to corner-steek.



Ik ben bijna op het breedste punt. 

Ik weet nog niet welk project vanmiddag meegaat naar de bibliotheek. We haken vanmiddag weer aan, van 14.30 - 16.00 uur. Kom je ook? Gezellig!

De andere data die al genoteerd staan voor 2018 zijn:

- 15 februari
- 15 maart
- 12 april
- 17 mei

Haak je ook aan? Gezellig! 
Wil je nu meer weten over de Grootste Gehaakte Deken van de Wereld? Kijk dan even op hun Facebookpagina! En kijk ook even bij Haak je aan? Samenhaken is verbindenOf op de Instagram-account. We gaan voor een eindspurt!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Wat slim om de granny's meteen aan elkaar te haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet alles er toch vrolijker uit met kleur. Gaat een mooie deken worden. De Sneek deken vind ik ook echt heel gaaf. Je haakt wat af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk elke week een granny ik hou van van zulke projecten. Afgelopen dinsdag is er hier uit Putten weer een auto vol dekens opgehaald gehaakt van uit de schouw ( bejaarden tehuis ) Er zat ook een ?Puttense deken bij met het wapen van Putten ( Hert )
    Toch leuk en dankbaar om te doen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Ik heb het gezien in de Facebookgroep! Echt geweldig, die Puttense deken ook :-)
      Zo leuk hoe dit mensen verbindt!

      Verwijderen
  4. Wat een mooie deken gaat dat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wordt vast en zeker weer een leuke fleurige deken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Granny's blijven leuk! Er was een tijd dat ik er bijna verslaafd aan was.. Maar één per week voor een goed doel moet te doen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die grote grannydeken gaat echt mooi worden!

    BeantwoordenVerwijderen