{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 16 januari 2018

Dinsdag - poppendag Nieuwe set voor de pop van Jasmijn

Dinsdag - poppendag Nieuwe set voor de pop van Jasmijn


Jasmijn, dat is een van de kleindochters van Maria. De kleindochters hebben allebei een pop en Maria zorgt regelmatig voor uitbreiding van de garderobe van de twee poppenkindjes. En daarover mailt ze mij zodat ik het hier weer kan laten zien 🙂

Vandaag is de pop van Jasmijn aan de beurt en Maria breide een mooie set van een jasje en muts in de kleuren geel en wit.





Jasmijn is de kleindochter die dol op giraffen is en toen Maria prachtige giraffenknoopjes zag op de handwerkbeurs in Zwolle wist ze dat ze die mee moest nemen!


Ik vind ze ook geweldig!
Kijk, dit wordt de muts:


Wat een leuk model, hé!


De set was nog niet helemaal compleet, vond Maria, volgende week laat ik de rest zien.

Maria reageert nooit direct in de blog, wel héél vaak met een mailtje. En toen ik hier schreef dat ik een Friesland Post weg wilde geven, kreeg ik in eerste instantie geen reacties daarop. Wél een heel leuk mailtje van Maria, ze schreef: "Jaren heb ik een abonnement gehad op de Frieslandpost. Want ja, ik heb wel wat met Friesland. Uiteindelijk een keer opgezegd, omdat het papier zich hier op bleef stapelen. Maar ik wil best een exemplaar winnen. ðŸ™‚ Wat een ontzettend leuke sjaal!"


Dus stuurde ik de Friesland Post vorige week naar haar.
(Uiteindelijk kwamen er wel meer reacties van mensen die belangstelling hadden, hoor. Maar ja, ik geef er maar eentje weg.)

En nu is 't tijd om te kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Corina,
DiYDiva
Ria
Rita,
Sandra  en
Tineke

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend lief setje, daar is de kleindochter van Maria vast heel blij mee......:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jasmijn kan mooi weer moederen met een pop met zulke leuke kleren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zou toch haast een pop willen zijn. Maar dan wel met een poppenoudoma Maria :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke poppenjas en grappige poppenmuts. Jasmijn is er vast heel blij mee. Lief van je om de Friesland Post aan Maria te geven. Haar doe je er echt een plezier mee en zij nam toch maar mooi de moeite om een reactie te sturen per mail.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heeft Maria heel mooi gemaakt. Fijn dat jij het mag laten zien. En dat je ze blij gkon maken met de frieslandpost.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat hij bij Matia terecht is gekomen. Ze lat je ook vaak haar creaties showen, waar wij dan weer van mee mogen genieten :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk voor Jasmijn dat ze een oma heeft die zulke mooie poppenkleren maakt. Leuk dat Maria jouw Friesland Post heeft gehad. Dat je zo weinig reacties hebt gehad verbaasd me, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook gemist heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief van je om het tijdschrift aan Maria te schenken. Ze heeft weer een orachyig setje gemaakt, dat patroon van de sjaal is zeker goed terecht gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een vrolijk setje, zo in het geel!
    Mijn dochter speelde nooit met poppen, dus ik heb me niet kunnen uitleven met poppenkleertjes.. Misschien binnen 20 jaar, dat ik dat dan mag doen voor mijn kleinkinderen. :-)
    Gelijk heb je, dat je het magazine aan Maria gaf.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen