Vijftig!
En zo zag ik vrijdag ineens dat ik al vijftig volgers heb! Hoe bijzonder! Ik vind het heel erg leuk en wil het vieren met iets leuks. Ik ben er het hele weekend over aan het denken, maar ben er nog niet helemaal uit. Ik laat het deze week nog weten!
In ieder geval heel erg welkom aan de nieuwste volgers en voor alle volgers: wat fijn dat jullie er zijn! En dat geldt uiteraard ook voor alle anderen die langs komen, af en toe of heel vaak.
Ik wil jullie direct ook even doorverwijzen naar mijn blogvriendin Daniëlle, zij heeft nu een erg leuke actie mét give away, kijk maar even hier!
Dan nog even iets van waar ik dit weekend mee bezig was. Uiteraard de sokken, maar daarover later deze week meer.
Hier wel de basis van de twee gelukspoppetjes die ik haak:
Ook ben ik begonnen met een omslagdoek. Ik zag het op de blog van Angeline, "mijn eigen plekkie", namelijk hier en het heet de Elise-sjaal. Ik heb, geheel geïnspireerd door de blog van Angeline, garen bij de Wibra gehaald, drie bollen en ben benieuwd hoe groot mijn doek gaat worden! Dit is het begin:
Morgen de poppenblog! Met allemaal foto's van het eindresultaat van mijn derde pop!
Liefs van De Breimeisjes!
.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)