Even bijpraten
Afgelopen vrijdag was er weer club! Heel veel bij te praten én vast bezig met het onderwerp voor onze eerstvolgende brei/haak-avond in de huiskamer van Katrein. Dat heeft uiteraard met hartjes te maken. Het is per slot van rekening bijna Valentijnsdag!
Verder heb ik dit weekend weer wat kleine cadeautjes gemaakt voor enkele verjaardagen:
Weer een gebreid bloempot-hoesje naar het idee van "blij-dat-ik-brei"-Jeanet, deze keer met wit/geel/licht-oranje, en 48 steken (de vorige keren deed ik het met 42 steken) en een paar toeren boordsteek bovenaan.
Het vogeltjes is naar een patroon van Annemarie Arts met kleine aanpassingen.
Verder wil ik nog even terugkomen op mijn kleine "give away" waarover ik vorige week een berichtje plaatste (kijk hier). Ik vond het wel een beetje spannend: "zit er wel iemand te wachten op mijn werkje?" De reacties van Daniëlle en Rita, aan wie ik de smiley's stuurde, op hun eigen blog, zijn zo superleuk, dat ik toch nog even linkjes wil plaatsen: 1, 2, 3 en 4.
Liefs van De Breimeisjes!
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)