Zin in lente!
Wat een winter hebben we gehad! Ik hoop tenminste dat we het nu gehad hebben, het is natuurlijk nog maar 23 februari en in 1986 is de 11 stedentocht geschaatst op 26 februari. Het kan dus nog altijd. Ik herinner me ook dat toen zoon 5 jaar werd, op 5 maart, er een berg sneeuw lag.... Oei, van mij mag het nu echt wel lente worden!
Geen sneeuwballen meer, hooguit sneeuwklokjes. In ieder geval lentebollen!
De basis is een gebreide "kerstbal" en ik heb hierboven Lente in schrijfletters geborduurd. Bij de volgende heb ik met averechte steken de letters in reliΓ«f gebreid.
Je kunt ook mazen of met kruissteken borduren, dat zie je in de volgende collage:
Ik pas mijn coverfoto van de blog direct ook aan, op naar het voorjaar, zin in de lente!
Fijne dag πππ
Liefs, Akkelien van De Breimeisjes πππ
Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.





.jpg)
.jpg)
















