{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 6 maart 2024

Tijd voor lentebollen

Tijd voor lentebollen


Op ons kastje in de hal vind je momenteel de lentebollen, dat had ik hier al laten zien.


Op Instagram reageerde iemand dat ze het zo'n leuk idee vond, de Arne & Carlos-ballen in deze kleurtjes. Ja, dit vind ik zelf natuurlijk ook een heel goed idee 😊 Dat idee had ik al voor ik aan deze blog begon, dus zeker meer dan 10 jaar terug!

In die tijd had ik wel een website, daar had ik wel foto's op staan van die bollen. Ik vind dat ze hier wel weer eens wat aandacht mogen hebben.


Na heel lang zoeken vond ik deze foto van januari 2012!


Ook de Valentijnsbollen maakte ik dat jaar, kijk daar hangen er 6:


Deze bollen maak je net zoals de kerstballen van Arne & Carlos, of op de manier die ik zelf gebruik, die vind je hier.

Minder lang geleden maakte ik deze lentebolletjes:


In deze blog vind je ook nog allemaal LENTE-bollen en daar staat deze foto bij:


Bloem- en lentebollen, ik houd ervan!
Allemaal inspiratie vind je onder het label "lentebollen". Dan kom je ze allemaal weer tegen.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. O ja, die bollen/ballen... Ik heb ze ook nog liggen, maar doe er echt niets meer mee.
    Wat leuk zo'n gestyled dienblad ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk he de bollen ik heb ook al een verzameling van bollen kerst pasen en lentebollen.
    met de pasen hang ik ze weer op.
    Kan momenteel nog niet breien anders stonden ze op nr een.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gezellig, deze ballen in zachte voorjaarskleuren.

    BeantwoordenVerwijderen