{ 'anonymize_ip': true }

maandag 4 maart 2024

Creatief Café, op 7 maart mogen we weer

Creatief Café, op 7 maart mogen we weer


In de titel staat het al, ons eerstvolgende Creatief Café hier in de bibliotheek in Sneek is donderdag, op 7 maart.

Vandaag laat ik je wat zien van waar de vorige keer aan gewerkt werd.

Allereerst zie je hier de sok van Agnes. Dat wordt een hele mooie!
Daarnaast een paar wanten van Tara, bijna klaar.


Henne is met een babytruitje bezig, Bea breit een sjaal voor haar zoon en Froukjte breit een trui.

In de volgende collage zie je een sok waar Jacobien aan werkt. Links zie je hoever ze was. Wij hadden inspraak 🙂 We mochten kiezen welke kleur ze voor de hiel zou nemen. Zoals je rechtsonder kunt zien: de keuze was reuze! Wij stemden op rood. Het wordt vast en zeker weer een prachtig paar:


Loes was bezig met haar mooie nieuwe etuitje. Ze heeft nu zelf patroontjes getekend. 


De andere Agnes was bezig met deze haas.


Deze krijgt natuurlijk nog oren en ook een complete garderobe, zo leuk! Ze is er al mee bezig. Ik denk dat het voor Pasen wel klaar is. Ik hoop dat ze er donderdag weer is.

Er was nog iets leuks aanwezig in de bieb op het gebied van knuffels, maar die laat ik morgen zien, op dinsdag-poppendag!

Zelf was ik toen bezig met de sok die ik hier al heb laten zien. Ik hoop dat ik ieders werk op de foto heb gezet, maar weet je, het is dan ook zo gezellig en er is zoveel te horen en te zien en te bepraten. Nu al weer zin in de volgende keer!

Dus: op 7 maart is er Creatief Café in de bibliotheek in Sneek. We zijn er van 14.30 - 16.00 uur. Neem je eigen handwerkje mee. Koffie/thee is tegen een kleine vergoeding verkrijgbaar. Je bent van harte welkom!
Dit is op elke eerste en derde donderdag van de maand.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Veel plezier alvast allemaal, er wordt aan mooie, diverse projecten gewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn jullie weer met allemaal mooie en kleurrijke creaties bezig, erg leuk om allemaal te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen