{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 13 maart 2024

Houd je eitjes warm

 Houd je eitjes warm


Eind maart is 't Pasen, tijd voor eitjes! Al eet ik veel vaker een gekookt eitje, ik houd ervan. In 't weekend hebben wij eigenlijk altijd een eitje bij 't ontbijt en meestal kook ik ook op een doordeweekse dag 's ochtends eitjes. Heerlijk!
Een eitje warm houden, daarvoor kun je eierwarmers gebruiken. Vandaag laat ik ze weer eens zien, de eierwarmers die ik zelf gemaakt heb en waarvan ik de patronen gedeeld heb.

Dit is een gehaakte eierwarmer waarbij de kleuren spiraalsgewijs gebruikt zijn.


Het patroon vind je hier.

Bij deze gebreide eierwarmers zijn de kleuren ook spiraalsgewijs gebruikt.


Dit patroon vind je hier.

En dan deze opkikker, die vast en zeker ook heel goed is voor iemand met een ochtendhumeur:


In deze blog vind je een soort van handleiding 🐸

Tegenwoordig gebruik ik zelf deze eierwarmers die door iemand anders gemaakt zijn:


In deze blog kun je lezen hoe ik hier aan kom.

🥚  🥚  🥚  🥚   🥚

Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Vrolijke eierwarmers! Leuk (en niet zo ingewikkeld) om er zelf eentje te ontwerpen, als ik er aan toekom dan ga ik dat nog wel doen voor Pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo ziet de Paastafel er nóg feestelijker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn erg leuk, fleuren de Paastafel mooi op.
    Ik heb ook al verschillende keren eierwarmers gemaak, maar altijd van vilt.

    BeantwoordenVerwijderen