{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 14 maart 2024

Vissen

Vissen


Had je ook deze oproep gelezen van Jeanet van Blij dat ik Brei?
Zo'n leuk idee en wat heb ik al prachtige vissen voorbij zien komen!

Ik heb voor vandaag de vissen weer eens opgezocht die ik zoal gemaakt heb.

Dat begint met deze collage, die ik gebruikt heb in het jaar dat ik "iets met getallen" deed en deze 11 telden mee met de 47 dieren die ik hier liet zien.


Ik herinnerde me ook andere vissen, die ik heel lang geleden haakte:


In juni 2011! 
Ze hebben jaren aan onze schutting gehangen, zie ook deze blog. Ze bleken toch minder goed tegen het weer te kunnen dan ik destijds verwacht had. Ik heb ze niet meer. Veel van de andere vissen die je in die blog ziet, hangen er nog wel.

Alle vissen op de blog vind je terug onder het label "vis".

De oproep van Jeanet inspireerde me en ik kom hier morgen op terug.


🐟  🐠  🐟  🐠  🐟  🐠  🐟  🐠  🐟  🐠  🐟


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Ja dat is een leuke actie en jij hebt er vast nog wel 1 voor haar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja, die uit de collage kan ik mij nog goed herinneren, de witte niet, maar ik denk dat ik je toen misschien nog niet volgde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om hier nu weer al die mooie vissen langs te zien komen. Gezellig zal dat staan aan de de schutting. Denk dat je voor Jeanet van Blij dat ik Brei voor haar actie iets moois hebt gemaakt. Misschien wel een lange vissen slinger???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om ze hier terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, die oproep heb ik ook gezien! En ik ben aan de slag gegaan:)
    Wat een leuke vissen laat je zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vissen en de vissenslinger is ook leuk bedacht. Het zeehondje is echt een dotje. Wat ziet de ‘kop’ van je blog er weer leuk en vrolijk uit. Kop is niet de goede woord, maar wat dan wel, weet jij dat misschien? Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet wat je bedoelt. In Blogger heet dat "Koptekst" en er staat ook "kop", dus je noemt het precies goed :-)

      Verwijderen