{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 22 maart 2024

Vriendelijke vrijdag en een lente-granny

Vriendelijke vrijdag en een lente-granny


Ergens vorig jaar was ik begonnen met "iets met granny's. Vervolgens bleef dat liggen en deed ik er niks meer mee. 

Nu had ik weer een leuk boek van de bibliotheek:


Om eerlijk te zijn lag dit boek ook al weer even in huis, maar toen ik het bewust pakte om er nu echt een granny uit te maken, viel m'n oog op dat schaapje op de voorkant. Dit was dus het project dat ik mee had naar het Creatief Café op 7 maart (zie ook deze blog). De eerste 2 foto's van de volgende collage maakte ik daar:


Thuis haakte ik verder. Het schaap staat in een mooi groen weiland. Er moeten dan achteraf nog oortjes en voorpoten bij gemaakt worden.


Hierboven ben ik met het eerste voorpootje bezig, hieronder is 't schaap compleet:


Dat is nog eens een echte lente-granny! En ook leuk voor iemand die van wolletjes houdt 😊
Er zijn nog veel meer granny-boeken, ik heb dit project weer opgepakt. Je zult dit jaar vast nog wel meer granny's zien.


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Ja, dat zijn leuke granny's! En kinderen vinden het geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht als eerste, dat is iets voor Elizabeth. Groet, Dientje

      Verwijderen
  2. Wat een grappige granny. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk de granny met het schaapje, mooi met dat groen op de achtergrond, net lente :) Nu het weer nog ;) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk ging je het schaapje maken! Helemaal leuk en zo passend bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen