{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 27 maart 2024

Visjes voor een jarig meisje

Visjes voor een jarig meisje


Begin vorige week was ons achternichtje jarig, ze werd 7. Natuurlijk stuurden we een kaartje. En ik deed er een slingertje bij. Met vissen, want dat is haar sterrenbeeld!


Het werd een slingertje met 7 roze visjes, zoals je ziet. Roze is haar lievelingskleur 💗

Kijk, daar hangt de slinger:


Deze kan ook als ketting gebruikt worden:


Samen met een nogal roze kaartje is het vrolijke verjaardagspost!


In deze blog heb ik zo'n beetje beschreven hoe jij ook zo'n slinger kan haken. In dit geval haakte ik na ieder visje 30 lossen en ik maakte relatief grote vissen, omdat ik er maar 7 hoefde te maken.

🐟  🐠  🐟  🐠  🐟  🐠  🐟


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Een zelf gemaakt cadeautje is altijd leuk om te geven en te krijgen.
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk dit vrolijke slingertje, je hebt er ook een lieve kaart bij gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieflijke slinger heb je gemaakt voor je nichtje Akkelien. Vind het ook altijd zo leuk dat het prachtige borstbeeld van jullie met de slinger als ketting mag poseren 👍

    BeantwoordenVerwijderen