{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 18 juni 2013

Pop drie (4)

Pop drie (4)


Vorige week was ik al ver en ja, nu is ze bijna klaar! Ik ben druk in de weer met het haar! En het haar is roze, heel erg roze:


"Sissel" (zo heet ze in het boek) is inmiddels "van de breipennen", ik heb haar stevig opgevuld, ze heeft een neus, ogen én oren. (Oren staan niet in het boek, wél op de blog van Wieke, namelijk hier, een gebreide én een gehaakte versie. Ik heb beide oren al eens geprobeerd, deze pop kreeg gehaakte oren.)


En een mond en wimpers!


Nu ben ik bezig met het haar. In het boek staat dat er vaak maar een rand haar is geplaatst, maar ik doe er wel meer haar op, het wordt een flinke bos heel lang haar:


Nog even, dan is ze klaar, mijn derde pop. Mijn eerste pop, Katrein, kun je o.a. hier vinden én in de winkel van Katrein Kunst. Mijn tweede pop, Alies, is hier te vinden en woont bij mij thuis.  

Op dinsdag zijn er op meer blogs poppen te zien:
- Daniëlle heeft vandaag wél poppen, al zijn ze niet gebreid. Ik ben heel benieuwd naar haar volledige project!
Rita is vast al heel goed opgeschoten met haar pop uit het nieuwste boek.
- Bij Wieke zijn op dinsdag allerlei projecten van verschillende mensen te bewonderen in haar rubriek "Handmade by..."

Liefs van De Breimeisjes!

4 opmerkingen:

  1. Oooo Akkelien, wat is Sissel mooi!!! Nog eventjes en we kunnen haar bewonderen met volledige haardos en kleedjes.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sissel wordt een hele dame Akkelien, dat zie je zo :) Nog een beetje doordoen en dan kunnen we ze zeker ook bij Wieke terugvinden en bij jou natuurlijk!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt wordt ze toch mooi................
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van het blog van Daniëlle kom ik hier en ik wilde even zeggen dat deze dame heel erg leuk is en wat zal ze mooie haren gaan krijgen ....wat is het leuk hé om poppen te breien. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen