Dinsdag - poppendag Fleur van Maria (3)
Vorige week liet ik eindelijk weer eens wat zien van de vorderingen van Fleur, de nieuwste pop van Maria. De ogen waren al klaar.
Maria heeft dit ook steeds in "15 minuten" gedaan, iedere keer toch weer wat verder werken. Op de volgende foto zie je dat er ook steken zijn opgenomen om het oor te breien:
Maria's kleinzoon had Fleur een vestje aan gedaan, want anders zou ze het vast koud krijgen :-)
De ogen zitten erin en de oren eraan:
Maria zet er nog een "stipje" in als pupil, om de ogen iets sprekender te maken. Ik zie het niet, maar ze vertelde me dat Fleur iets scheel kijkt. Ze zag achteraf dat ze inderdaad het ene stipje net iets hoger heeft gezet dan de andere. Ze schreef: "Het is nu niet meer zo makkelijk te corrigeren, dus ik laat het maar zo. Aan elk mens zit wel iets scheef, dus
waarom aan een pop niet. :-)"
Zo, het hoofd is helemaal klaar!
Dan de rest van het gezicht en Maria kiest echt voor kleur bij Fleur met paarse wimpers:
en de mond lijkt een beetje groot en brutaal. Misschien past dat wel heel goed bij Fleur!
Maria is ook al bezig met voorbereidingen van de haren en dat is een beetje een experiment. Afwachten maar!
Dan ga ik nu even kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij
- Corina,
Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren!
Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl
www.debreimeisjes.nl
Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.



























