{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 12 juni 2013

Nog meer Engelse drop

Nog meer Engelse drop


Nog een keer Engelse drop in de blog! (Voor de vorige keren kijk hier en hier).
Wat ik namelijk zo leuk vind is dat in het winkeltje van Katrein Kunst deze gave armbanden te koop zijn:


Heel erg leuk! Ik kocht er één voor de verjaardag van een vriendin. En ik haakte er nog een Engels dropje bij, als sleutelhanger:


Deze haakte ik met katoen, volgens het patroontje dat ik hier vond, ik voegde alleen na de eerste toer 20 lossen toe, als lusje, dat sloot ik af met een halve vaste en toen ging ik verder met het patroon. Met het lusje kan je het dropje heel makkelijk aan een ring bevestigen.

Liefs van De Breimeisjes!

5 opmerkingen:

  1. Het blijft leuk en lekker engelse drop! Ze doen het ook goed op de vrijmarkten....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat gaat goed, armbandjes in drop, sleutelhangers in drop, je wordt hier echt "dropverslaafd" van...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keileuk cadeau, echt één om op te eten!!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, dat Engels drop. Ziet er ook nog eens heel echt uit...

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen