{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 29 maart 2024

Vriendelijke vrijdag en vakantie

Vriendelijke vrijdag en vakantie


De afgelopen twee weken was ik op vakantie, samen met echtgenoot. We waren weer op ons favoriete Waddeneiland. Vandaag, op Goede Vrijdag, reizen we weer terug naar huis.

Wat was er al veel aan bloemen te zien!


Er bloeiden heel veel narcissen, prachtig! Ik heb een narcisje geborduurd, meer van dit project zie je binnenkort.


En hier zijn een paar selfies, bij de torens van Schiermonnikoog. Af en toe is 't wel eens tijd om jezelf te laten zien 😉


De rode is een nog steeds bemande vuurtoren. De witte was vuurtoren, werd later watertoren en is nu gewoon toren. 

Er is weer heel wat gewandeld, we hadden allebei onze Schiermonnikoog-sokken mee. Ik heb die van mijn geshowd in de bibliotheek waar ik meedeed aan het Creatief Café 🙂 Dat vonden de dames daar erg leuk. Zelf zou ik ze nog wel eens willen breien, maar dan van een ander merk wol. Dus als je een tip hebt van goed sokkengaren in mooie effen kleuren, in rood, wit, blauw en groen, dan wil ik dat graag weten.


Schiermonnikoog was weer prachtig! Ik vertel er vast binnenkort nog wat van. Ik heb over onze vorige vakanties daar en over op dit eiland geïnspireerde handwerkjes vaker geblogd. Je vindt van alles onder het label "Schiermonnikoog".


Wat is jouw favoriete vakantiebestemming?


Op deze Goede vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk lang Paas-weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Dat was dus weer twee weekjes genieten op jullie geliefde eiland Akkelien, HEERLIJK!!! Leuk ook je selfies genomen bij de rode en de witte toren. Geniet samen met gezin van fijne Paasdagen!!! 🥚🐰🐔🥚🐔🐰🥚

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, dat was weer genieten voor jullie, heerlijk!
    Je staat heel goed op de foto, erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker om er even uit te gaan en te doen waar je van houdt... En wij hebben er niks van gemerkt!

    BeantwoordenVerwijderen