{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 25 november 2022

Week 47

Week 47

Op de zevenenveertigste vrijdag van dit jaar is hier deel 47 van mijn eigen challenge, 52 weken in 2022.
Ik ga proberen iedere week iets leuks te verzinnen met een getal en vandaag is dat met het getal


Toen ik naar 44 kikkers zocht in mijn fotoarchieven, kwam ik allerlei andere dieren tegen. Ook een aantal die ik bij de gelukspoppetjes had kunnen laten zien. Ik bedacht dat dieren een eigen aflevering mochten in mijn 52 weken in 2022. 

Ik kwam 4 varkentjes tegen, 3 gelukspoppetjesfeestvarkens en Varkentje:


6 paarden, met rechtsonder het paard van Sinterklaas:


Nog 2 (zee)paardjes! En 7 vissen + een zeehond:


15 kippen en eendjes:


9 dieren in de volgende collage, te weten 2 poesjes, een meeuw, een kameleon, 2 elanden, een olifant (een ontwerp van mezelf), Axel de eekhoorn (naar een patroon van Angélique) en een krab:


Dan heb ik er nog 3 nodig. De laatste drie foto's zijn van een hele tijd terug. Het uiltje haakte ik voor zoon, als geluksbrenger bij de Citotoetsen, dat is dus wel 11 jaar terug. Het schildpadje, dat was ik eigenlijk vergeten. Toevallig vond ik 't beestje zelf ook terug deze week. En de pannenlappen maakte ik voor m'n zusje toen ze op zichzelf ging wonen. Dat is meer dan 25 jaar geleden!


Dus 1 koe als bonus 😉
Een hele "dierentuin" vol!

De zevenenveertigste vrijdag van 2022 is gevuld!
Nog 5 te gaan, dat zou moeten kunnen. 

Mocht je dit ook leuk vinden en zin hebben om mee te doen? Dat kan nog steeds en ook voor 1 of 2 keer, een keer per maand, of elke week? Leuk, laat het weten! In dat geval voeg ik een link naar je blog toe!


Fijne dag  en heel fijn weekend 🐴🐔🐷🐮🦀🐟🐘

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Weer heel mooi bij elkaar gezocht. En je bent er bijna dus die laatste weken red je het ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is met recht een hele dierentuin, haha! En waarschijnlijk heb je nog veel meer dieren. Leuk dat Axel ook een plekje in deze post kreeg 💚

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een hele gezellige dierentuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het knap dat je iedere keer weer iets vind dat past in de uitdaging. Dit keer dus dieren: wat een leuke verzameling bij elkaar. Je koeienpannenlappen vind ik schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik las je blog en realiseerde me dat het jaar nog maar 5 weken heeft. Zo snel gaat het allemaal en al die weken heb je gevuld met gezellige dingen. Het is altijd zo leuk om even mee te mogen genieten. Nu ook weer van al die dieren die je gemaakt hebt. Je kunt trots zijn op zo'n archief! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen