{ 'anonymize_ip': true }

maandag 28 november 2022

Warm cadeautje voor een jarige (2)

Warm cadeautje voor een jarige (2)


Vorige week liet ik er al iets van zien: ik heb een nieuw paar mittens gebreid, Hintertiersee mittens, naar een patroon van Bregina en Kleurenlab. Ik kocht een paar jaar terug een compleet pakketje van Bregina en maakte dit paar voor mezelf. 
Vorig jaar maakte ik dit paar voor Lydia. En nu een paar voor Anne.


Toen alle draadjes afgehecht waren, heb ik ze geblockt om een deel van m'n sokblockers:


Je ziet hier dat ik de naad midden op de binnenhand heb gedaan. Dat doe ik steeds bij dit patroon.


De Letse vlechten laat ik op de ene mitten naar links lopen en op de andere naar rechts. Deze keer heb ik ook het randje boven de Letse vlecht gespiegeld. Gewoon, omdat het kan.


Deze kleurstelling vind ik zelf zeer geslaagd. Ik heb allemaal soorten sokkenwol gebruikt, van diverse merken.
Het is goed aan gekomen in Frankrijk en Anne was heel blij verrast 😊


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag

7 opmerkingen:

  1. Het ziet er in deze kleurstelling echt prachtig uit, je zal het maar cadeau krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat zijn ze mooi! Anne heeft kunstwerkjes aan haar handen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. creatieshaken-ria28 november 2022 om 18:05

    Ze zijn prachtig geworden ze zal ze wel gauw nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoonheden zin het Akkelien, prachtige kleuren
    en motieven. Anne zal er heerlijke warme handen
    door krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen