{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 29 november 2022

Dinsdag - poppendag Platte Pepito (3)

Dinsdag - poppendag Platte Pepito (3)


Ook op de laatste poppendag van november een blog over mijn platte Pepito.


Kijk, de achterkant van z'n pootjes:


Nu hoef ik alleen nog maar met de "zwarte" draad te breien. Ik let op het aantal steken en weet dan of ik moet meerderen. Een teldraadje is nu wel belangrijk! Daarvoor gebruik ik nu een begindraadje van een van de pootjes:


Al 52 toeren gebreid, Pepito ligt als het ware onder een dekentje 😉


Als ik weer over Pepito schrijf, dan is hij klaar. Het kan zijn dat dit pas in 't nieuwe jaar is. In december heb ik waarschijnlijk wat anders om over te bloggen.

Dit patroon staat in het boekje "Platte knuffels breien". Hier lees je meer over dat leuke boekje.

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria


Als je ook mee wilt doen aan dinsdag - poppendag, voor een keer of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🐧🐧🐧

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag

9 opmerkingen:

  1. Leuk om het zo te zien groeien, bijzondere constructie, ik ben benieuwd naar het eindresultaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat schiet lekker op met maar 1 kleur. Ben benieuwd naar je blogjes in december.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzonder dat deze gebreid zijn vaak zijn ze gehaakt. Super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De stonewash is perfect voor Pepito (en voor jouw ogen), hij wordt vast heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. creatieshaken-ria29 november 2022 om 18:38

    Erg leuk word Pepito mooi stoneswash.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We moeten nog even geduld hebben maar Platte Pepito gaat SUPER worden, laat hem maar lekker onder dat
    warme dekentje liggen met dit gure weer.......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd is Pepito! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Dat het maar gauw januari mag zijn! Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen