{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 2 november 2022

Tijdschrift Breimagazine

Tijdschrift Breimagazine


Eind vorig jaar maakte ik gebruik van een actie van Hobbyou en bestelde 2 afleveringen van het tijdschrift Breimagazine. Mijn eerste kreeg ik in januari, zie hier
En een week of drie terug lag m'n tweede in de brievenbus. 


Ik was 't alweer een beetje vergeten, dus was het een leuke verrassing.
Dit is de derde uitgave van dit blad en hier zie je wat van de inhoud:


Dit vest vind ik zelf erg leuk, al zou ik het natuurlijk niet in 't geel maken 😉


Misschien begin ik er wel eens aan, al ga ik eerst met de trui bezig (zie deze blog).
En over truien gesproken: in dit blad staan er twee die "top down" gebreid worden. Dát lijkt me ook wel wat. Je ziet ze in de volgende collage met nog twee ontwerpen die me aanspreken, een soort van shrug en een prachtige kantsjaal:


Een leuke uitgave van de makers van Aan de Haak en HobbyHandig.
Dit blad kost in de winkel in principe € 7,99. (Onderaan deze blog vind je een link om het online te bestellen met korting.)
Voorop staat dat er 20 patronen in staan.
Je vindt er o.a. in:
-  1 vest
- een aantal truien, waarvan 1 mannentrui
- een spencer en een pullover
- een kindertrui
- mutsen en handwarmers, beenwarmers, een hoofdband en sjaals.

Ik vind het wel weer een leuke uitgave!
In januari verschijnt nummer 4. 

Die kun je vast met korting bestellen. En nummer 3 ook, zag ik!
Ben je geïnteresseerd, kijk dan hier.

Ik vind zo'n tijdschrift best leuk, vooral als ik er ook iets uit ga maken. Dan heb je best veel patronen voor een schappelijke prijs. En ook leuk dat het van diverse ontwerpers/ontwerpsters is. Koop jij wel eens een tijdschrift?


Fijne dag 🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten