{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 1 november 2022

Dinsdag - poppendag Poeslieve sleutelhanger

Dinsdag - poppendag Poeslieve sleutelhanger


Vorige maand was een van onze nichtjes jarig en op 't laatste moment besloot ik toch nog een kleinigheidje te haken. Ze is dol op katten, dus een sleutelhanger van een klein poesje, dat leek me wel wat:


Hiervoor gebruikte ik dit patroon van Carmen van New Leafs Designs.

Ik heb 't al eens eerder gehaakt. Dat poesje liet ik hier zien.
Zoon herkent het niet echt, maar nichtje zag het direct.
Ik heb deze keer kraaltjes gebruikt als ogen en snorharen geborduurd in plaats van een neusje. 


Ja, de sleutelhanger is direct in gebruik genomen, aan de sleutel van de scooter! 


Een poesje op poppendag! 
Ik ben benieuwd of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria


Als je ook mee wilt doen aan dinsdag - poppendag, voor een keer of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Nou, als poezenfan kan ik niet anders zeggen dan dat ik het hele leuke sleutelhanger vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief klein poezen tutteltje, en dat je nichtje er
    blij mee was moge duidelijk zijn, ENIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen