{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 24 november 2022

Maria maakt: Arsenic & Old Lace Afghan (2)

Maria maakt: Arsenic & Old Lace Afghan (2)


Vorige week liet ik weer eens wat zien van het prachtige dekenproject van Maria, de Arsenic & Old Lace Afghan.

Vandaag het vervolg.


De foto's die ik vandaag laat zien, kreeg ik allemaal op 1 januari van dit jaar. Maria had in het jaar daarvoor regelmatig wat willen doen en foto's willen sturen, maar dat was bij een plan gebleven. Op die dag stuurde ze alles wat ze toen had.


Het was weer mee geweest naar Terschelling! Maar dit keer werd daar niet een hele rij gebreid.


De meeste foto's zijn thuis gemaakt.





Deze foto is zelfs precies op 1 januari gemaakt:


De derde rij zit nog niet aan de deken vast.
 
Maria ontdekte dit patroon via Corina van de blog De Handwerktuin, zie o.a. deze blog
Het is een patroon van Mary Ellen Langieri en hier is haar Ravelry-pagina.

Alle blogs die ik schrijf over deze deken vind je onder het label "Arsenic & Old Lace Afghan".

Volgende week meer over deze deken van Maria.


Fijne dag 🍀🧡🍀🧡🍀
Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

1 opmerking: