{ 'anonymize_ip': true }

maandag 21 november 2022

Warm cadeautje voor een jarige (1)

Warm cadeautje voor een jarige (1)


Twee weken terug  was het de verjaardag van een lieve vriendin en ze bereikte een bijzondere mijlpaal. Ik wilde iets voor haar maken. Hét idee kwam wat aan de late kant, maar, zoals wij Friezen zeggen: "Better let as net". Beter laat dan niet.


Herken je al wat het wordt?


Vandaag wil ik alleen wat procesfoto's laten zien. De vriendin woont namelijk in Frankrijk en dat het inmiddels is aangekomen. Ik had ze wel vóór haar verjaardag klaar, maar ja, de post naar haar doet er altijd best lang over...


Zo kun je m'n kleurkeuze al zien! Dat oranje draadje is tijdelijk, hoor 😉


Er waren aan het eind heel wat draadjes om af te hechten!


Binnenkort laat ik het eindresultaat zien!

UPDATE: Het eindresultaat zie je hier.

Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag

5 opmerkingen:

  1. Ik kan het wel raden! Lekker warm aan je handen... Mooi gedaan, Akkelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik herken wat je gemaakt hebt. Wat een warm gevoel zal je vriendin hebben bij dit cadeau; én omdat je het met liefde gemaakt hebt én omdat het juiste seizoen begonnen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw vriendin is vast blij met dit warme cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, heel mooi en lekker warm! Ik ben benieuwd naar het geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. creatieshaken-ria21 november 2022 om 17:06

    Mooie kleuren en je vriendin kan het gelijk dragen.Ik dacht aan een muts.

    BeantwoordenVerwijderen