{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 15 november 2022

Dinsdag - poppendag Platte Pepito (1)

Dinsdag - poppendag Platte Pepito (1)


Vorige week vertelde ik dat ik met een platte knuffel bezig was, de Pinguïn Pepito naar een ontwerp van Christel Krukkert. Vandaag laat ik zien hoe ik gevorderd ben.


Je ziet nu gelijk dat Pepito een pinguïn is. Althans, dat vind ik.


Wordt zeker nog vervolgd, ik weet nog niet wanneer 😉
Dit patroon staat in het boekje "Platte knuffels breien". Hier lees je meer over dat leuke boekje.

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria


Als je ook mee wilt doen aan dinsdag - poppendag, voor een keer of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🐧🐧🐧

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. En òf Pepito op een pinguïn lijkt..., alleen die pootjes al. Ik vind hem nu al superleuk en durf niet al te lang naar de foto te kijken omdat ik dan bang ben dat ik het boekje ook meteen ga bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijkt zeker en vast al op een pinguin!! Daar bestaat geen twijfel over volgens mij, dit komt dik in orde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt mij zeker wel leuk om mee tedoen maar weet niet hoe het in z,n werk gaat zou graag wat meer informatie willen hebben alvast bedankt voor de moeite gr Yvonne Haalboom

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Yvonne, bedankt voor je reactie! Als je ook poppen of knuffels of iets dergelijks maakt en dat op een blog laat zien, dan kan ik een link naar je blog plaatsen. Zo vinden andere geïnteresseerden jouw blog.

      Verwijderen
  4. Het is nu al heel leuk om te zien Akkelien, en zeker
    al duidelijk een Pinguïn, die voetjes zo lief.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja nu al geslaagd en ik zie de pinguïn erin met zn mooie grappige poten

    BeantwoordenVerwijderen