{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 30 november 2022

De adventstijd komt eraan

De adventstijd komt eraan


De laatste dag van november, morgen begint de laatste maand van het jaar, december. De feestmaand! Eerst Sinterklaas en dan op naar de kerstdagen en oudejaarsavond sluit het jaar af.
Ik heb veel adventskalenders gezien, met chocolaadjes, thee, koffie en ook met wolletjes. Op zich leuk om je elke dag te laten verrassen met iets.

Een paar jaar terug heb ik meegewerkt aan een adventskalender bij Breiclub.nl. Met een aantal blog-collega's schreven we 24 blogs vol, ik vulde er toen 5.

Vandaag laat ik mijn projecten nog een keer zien, dat mag best even in de herhaling 🙂

In deze blog vind je hoe je deze huisjes maakt

In deze blog vind je hoe je deze "sneeuwballen" breit



In deze blog vind je hoe je deze bal met ijskristal maakt

In deze blog vind je hoe je deze SNEEUWbal breit

In deze blog vind je hoe je dit besneeuwde huisje haakt

In deze blog deelde ik de linkjes naar dag 1 t/m 12 van deze adventsblogs bij Breiclub.nl en in deze blog vind je de linkjes naar dag 13 t/m 24.

En ik vertel je vast dat ik ook dit jaar wat kerstontwerpen gemaakt heb voor blogs voor Breiclub.nl. Misschien zie je ze via social media langskomen en ik zal ze uiteraard ook delen op m'n eigen blog!


Fijne dag 🎄🎄🎄

Liefs van De Breimeisjes ðŸ’—💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag

2 opmerkingen:

  1. creatieshaken-ria30 november 2022 om 14:07

    Erg leuk vooral de gebreide ballen dat ga wel goed komen met de sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sfeervolle projecten die het verdienen weer in de belangstelling te staan!

    BeantwoordenVerwijderen