{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 25 december 2018

Eerste kerstdag 2018

Eerste kerstdag 2018


Hele fijne kerstdagen gewenst!

Vandaag een overzicht van de eerste 12 dagen van de Adventskalender 2018:

Dag 1 Dag 2 Dag 3 Dag 4
 Mijn bijdrage, van dag 3, vind je uiteraard ook hier op de blog.


Dag 5 Dag 6 Dag 7 Dag 8
Mijn bijdrage, van dag 8, vind je ook hier op de blog.

Dag 9 Dag 10 Dag 11 Dag 12
Mijn bijdrage, van dag 12, vind je ook hier op de blog.

De links naar dag 13 t/ 24 vind je hier.

December 2018, het jaar loopt ten einde. Omdat ik meedeed aan de Adventskalender 2018 van Breiclub.nl vond je van 1 t/m 24 december in ieder geval een link naar de adventsbijdrage mét patroon van de dag. 

Verder heb ik vast en zeker ook nog wel eens wat te vertellen al kan het best zijn dat het mystery nu eens op dinsdag zal zijn en de poppen naar woensdag verhuisd zijn, of misschien nemen ze wel een paar weken vakantie! 

Je bent van harte welkom om regelmatig hier langs te komen.



Een fijne decembermaand gewenst met mooie feestdagen en veel happy momenten🍀!





Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl





Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.




1 opmerking: