{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 20 december 2018

Adventskalender 2018 dag 20 en Joy

Adventskalender 2018 dag 20 en Joy


Vorige week liet ik zien dat ik aan de haak was met Joy, een ontwerp van Amilishly, oftewel Alexa, dat ze maakte voor dat leuke boekje Kerst en Winter Haaksels (ik schreef er hier al over). Vandaag laat ik haar zien, ze is klaar!
Afgelopen zondag, toen er sneeuw lag, nam ik haar mee naar buiten voor foto's:


Dat vond ze veel te koud, dus we gingen snel naar binnen en toen wilde ze graag de boom in:


Ze is wel wat groot, vind ik, maar je ziet dat er meer engelen in de boom hangen die wat groter zijn 😉

Ik zal haar kapsel nog even laten zien:


Kun je zien dat ze twee kleuren in haar haar heeft?


Het is maar een klein kleurverschil, dus op de foto zie je het denk ik niet eens.

Joy vindt het hier wel gezellig en verkondigt graag:


En weet je wat zo leuk is? Het is dag 20 van de adventskalender en Alexa is aan de beurt! Ik ben benieuwd naar haar bijdrage!




Dit jaar heb ik meegewerkt aan een adventskalender. Van 1 t/m 24 december kun je elke dag een blog vinden bij Breiclub.nl met daarin een handwerkidee, passend bij deze tijd van het jaar. Ik deed dit samen met AlexaBiancaSietskeWietske en Lara schoof ook nog aan. De adventsblogs kun je steeds vinden bij Breiclub én op de blog van degene die de betreffende blog maakte.
Uiteraard vind je bij mij elke dag een link.


Vandaag een bijdrage van Alexa.
Je vindt de Breiclub-blog hier
én bij Amilishly.



December 2018, het jaar loopt ten einde. Omdat ik meedoe aan de Adventskalender 2018 van Breiclub.nl vind je van 1 t/m 24 december in ieder geval een link naar de adventsbijdrage mét patroon van de dag. 

Verder heb ik vast en zeker ook nog wel eens wat te vertellen al kan het best zijn dat het mystery nu eens op dinsdag zal zijn en de poppen naar woensdag verhuisd zijn, of misschien nemen ze wel een paar weken vakantie! 
Je bent van harte welkom om regelmatig hier langs te komen.

Een fijne decembermaand gewenst met veel happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie engel! Schitterend kapsel,maar eigenlijk is ze helemaal schitterend😉. En met zo'n mooie toepasselijke naam mag ze best wat groot zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joy is heel leuk geworden, gezellig al die engeltjes in je boom :) De haren van Joy heb je ook heel mooi gemaakt.
    Groetjes en een fijne (handwerk)avond Anita

    BeantwoordenVerwijderen