{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 6 december 2018

Adventskalender 2018 dag 6 + Mystery donderdag - MB2018 (11)

Adventskalender 2018 dag 6 + Mystery donderdag - MB2018 (11)



Op deze donderdag de Mystery Blanket 🙂

Ja, de nieuwe patronen zijn binnen!
En omdat ik tester ben, heb ik het breiblok al klaar. Als je meedoet kun je mijn complete blok in je patronen vinden, ik brei de Desert-variant. Met het breiblok zitten we deze maand in Azië.
Vandaag laat ik het middenblok zien:


En de achterkant:


Van het haken kan ik nog niets laten zien, nog geen steek aan gedaan! Ook hier zitten we in Azië trouwens. Ik zit nog in Europa, m'n vorige blok heb ik namelijk nog niet af. Hier wel een collage van maand 2 met bovenaan de blokken van mijn medetesters en onderaan mijn blok en het haakblok in "aanbouw":


Ik ben er nog over aan het "prakkezeren", ik wil het anders dan in het patroon staat. Het komt vast goed. 

Ik ga verder en volgende week laat ik meer zien.
Sietske en Alexa zijn ook bezig met Mystery Blankets, volg je hun blogs?

Ik ga voorlopig mijn ervaringen met de MB 2018 delen op de blog, (in pricipe) iedere maandag in de "Mystery-maandag". 

En verder is het dag 6 van de:


Dit jaar heb ik meegewerkt aan een adventskalender. Van 1 t/m 24 december kun je elke dag een blog vinden bij Breiclub.nl met daarin een handwerkidee, passend bij deze tijd van het jaar. Ik deed dit samen  met Alexa, Bianca, Sietske en Wietske, en Lara schoof ook nog aan. De adventsblogs kun je steeds vinden bij Breiclub én op de blog van degene die de betreffende blog maakte.

Vandaag een bijdrage van Lara.
Je vindt de Breiclub-blog hier



December 2018, het jaar loopt ten einde. Omdat ik meedoe aan de Adventskalender 2018 van Breiclub.nl vind je van 1 t/m 24 december in ieder geval een link naar de adventsbijdrage mét patroon van de dag.
Verder heb ik vast en zeker ook nog wel eens wat te vertellen al kan het best zijn dat het mystery nu eens op dinsdag zal zijn en de poppen naar woensdag verhuisd zijn, of misschien nemen ze zelfs wel een paar weken vakantie!
Je bent van harte welkom om regelmatig langs te komen.

Een fijne decembermaand gewenst met veel happy momenten 🍀!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Mooie blokken weer ziet er best ingewikkeld uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig ajourpatroon!
    Misschien even lastig dat je aan het stoeien bent met het haakpatroon, maar als het dan straks naar je zin is, geeft dat extra voldoening.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf die dekens een mysterie vinden. Ingewikkelde materie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd wat je van je haakblok gaat ‘bakken’!

    BeantwoordenVerwijderen