{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 21 december 2018

Adventskalender 2018 dag 21 en de laatste handwerkavond 2018

Adventskalender 2018 dag 21 en de laatste handwerkavond van 2018


Afgelopen maandag was de laatste handwerkavond van 2018 en deze keer kwamen we samen bij Lydia thuis. 
Het was zo'n leuke avond! Ik kan er wel een paar blogs over vullen! Ik zal eens kijken hoever ik kom vandaag!

De tasjes waren dit jaar gekochte exemplaren en ik had voor iedereen nog een kaartje eraan gehangen:



De tasjes werden klaar gezet en ieder die binnen kwam deed eerst haar cadeautjes in de tasjes.

Lydia had een freubelproject voorbereid, we gingen met papier aan de slag en gingen cadeaudoosjes maken. Haar zus had al iets voor ons voorbereid en haar dochter hielp deze avond, want die is ook heel creatief én handig met dit soort dingen.
Het wordt zeker niet mijn hobby en toch is het super leuk om er eens mee aan de slag te gaan.

In de volgende collage zie je wat ik die avond maakte. Linksboven de voorkant, rechts de binnenkant, hier bevindt zich ook een doosje waarin waxinelichtjes zitten. Je zou er ook een ander cadeautje in kunnen doen. En linksonder de achterkant. 


Ik had eigenlijk als tekst "Oh deer!" gewild, maar in de echt enorme voorraad knutselspullen was deze tekst niet te vinden. Vandaar de "Warm wishes" en dat het alsnog op de collage staat 😉
Mijn doosje heeft nog geen sluiting. Mede doordat het al laat werd en omdat ik het niet in het midden wilde doen, vanwege mijn hert. 

Lydia's dochter maakte die avond zelfs twee doosjes en hier zie je dat je verschillende sluitingen kunt maken:



Nog een collage met alle cadeaudoosjes:


Het was inmiddels al kwart voor tien, normaal is het dan wel afgelopen. Nu kozen we er toch voor om nog te kijken wat er in die tasjes zat.
Morgen laat ik vast zien wat ik erin deed. Ja, op zaterdag, dat kan best in deze adventskalendertijd! 


Vandaag dag 21.


Dit jaar heb ik meegewerkt aan een adventskalender. Van 1 t/m 24 december kun je elke dag een blog vinden bij Breiclub.nl met daarin een handwerkidee, passend bij deze tijd van het jaar. Ik deed dit samen met AlexaBiancaSietskeWietske en Lara schoof ook nog aan. De adventsblogs kun je steeds vinden bij Breiclub én op de blog van degene die de betreffende blog maakte.

Uiteraard vind je bij mij elke dag een link.


Vandaag een bijdrage van Bianca.

Je vindt de Breiclub-blog hier.

én bij Chefblog.





December 2018, het jaar loopt ten einde. Omdat ik meedoe aan de Adventskalender 2018 van Breiclub.nl vind je van 1 t/m 24 december in ieder geval een link naar de adventsbijdrage mét patroon van de dag. 



Verder heb ik vast en zeker ook nog wel eens wat te vertellen al kan het best zijn dat het mystery nu eens op dinsdag zal zijn en de poppen naar woensdag verhuisd zijn, of misschien nemen ze wel een paar weken vakantie! 
Je bent van harte welkom om regelmatig hier langs te komen.

Een fijne decembermaand gewenst met veel happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


3 opmerkingen:

  1. Gezellig nog zo n laatste handwerk avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was idd een geslaagde avond Akkelien,op naar 2019. Ww gaan er een mooi creatief jaar van maken.💗

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig zo'n knutselavond en dan bezig zijn met iets wat je anders nooit zou doen.😉

    BeantwoordenVerwijderen