{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 4 december 2018

Adventskalender 2018 dag 4 + poppendag: engeltjes

Adventskalender 2018 dag 4 + poppendag: engeltjes


Dit jaar heb ik meegewerkt aan een adventskalender. Van 1 t/m 24 december kun je elke dag een blog vinden bij Breiclub.nl met daarin een handwerkidee, passend bij deze tijd van het jaar. Ik deed dit samen met AlexaBiancaSietskeWietske en Lara schoof ook nog aan. De adventsblogs kun je steeds vinden bij Breiclub én op de blog van degene die de betreffende blog maakte.


Uiteraard vind je bij mij elke dag een link.




Vandaag een bijdrage van Wietske.
Je vindt de adventskalenderblog hier
én bij Lief Gehaakt.

En vandaag nog wat, dat ook bij kerst past: engeltjes!


Deze engeltjes haakte ik een paar jaar terug op basis van mijn patroontje voor de mini-gelukspoppetjes. En om dat patroontje gaat het vandaag. Een deel van de opbrengst gaf ik altijd aan een goed doel. Op dit moment heb ik een ander goed doel. Lydia gaat schaatsen, voor Kika! En ze heeft sponsorgeld nodig! 






Per verkocht patroontje gaat 50 cent naar Lydia. Wil je weten hoe het gaat met haar sponsoractie? Kijk dan hier
En wil je dit patroontje kopen, kijk dan hier.



Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij


Corina
Jolanda,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

December 2018, het jaar loopt ten einde. Omdat ik meedoe aan de Adventskalender 2018 van Breiclub.nl vind je van 1 t/m 24 december in ieder geval een link naar de adventsbijdrage mét patroon van de dag. 



Verder heb ik vast en zeker ook nog wel eens wat te vertellen al kan het best zijn dat het mystery nu eens op dinsdag zal zijn en de poppen naar woensdag verhuisd zijn, of misschien nemen ze wel een paar weken vakantie! 
Je bent van harte welkom om regelmatig hier langs te komen.

Een fijne decembermaand gewenst met veel happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Oeps ik loop een beetje achter. Ik ga gauw kijken bij de breiclub en de adventkalender.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zo de kalender ik volg het op de voet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh zo leuk. De gelukspoppetjes... oh man, het schiet niet op. Nu komt de grote opruiming in huis ertussendoor XD.


    Liefs,
    Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik volg de kalender ook. En soms maak ik er iets van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die kalender, ook voor jou veel happy momentjes :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen