{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 26 december 2018

Tweede kerstdag 2018

Tweede kerstdag 2018


Hele fijne kerstdagen gewenst!

Vandaag een overzicht van de tweede helft van de Adventskalender 2018, dag 13 t/m 24:


Dag 13 Dag 14 Dag 15 Dag 16
Dag 17 Dag 18 Dag 19 Dag 20
Mijn bijdrage, van dag 18, kun je ook hier vinden.


Dag 21 Dag 22 Dag 23 Dag 24
Mijn bijdrage, van dag 23, kun je ook hier vinden.

De links naar dag 1 t/m 12 vind je in hier.

December 2018, het jaar loopt ten einde. Omdat ik meedeed aan de Adventskalender 2018 van Breiclub.nl vond je van 1 t/m 24 december in ieder geval een link naar de adventsbijdrage mét patroon van de dag. 

Verder heb ik vast en zeker ook nog wel eens wat te vertellen al kan het best zijn dat het mystery nu eens op dinsdag zal zijn en de poppen naar woensdag verhuisd zijn, of misschien nemen ze wel een paar weken vakantie! 

Je bent van harte welkom om regelmatig hier langs te komen.



Een fijne decembermaand gewenst met mooie feestdagen en veel happy momenten🍀!





Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl




Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


1 opmerking:

  1. Ik hoop dat je fijne kerstdagen hebt gehad. Veel geluk en een goede gezondheid toegewenst voor 2019.

    BeantwoordenVerwijderen